sobota, 20 czerwca 2015

SAL kwiaty V. Enginger -fuksja czesc 1

Hej, hej ;-)

Zeby nie bylo, ze nic nie robie i sie lenie oraz tylko hasam po swiecie ;-)
Zapisalam sie okolo poltora miesiaca temu na SAL z kwiatami wedlug projektu V.Enginger- cudownosci do wyszycia! Pierwsza w kolejce Uczestniczki wyszywaly hortensje, teraz na tapecie jest piwonia, ale ja musialam sie wylamac i zaczac od....fuksji!
Kocham te kwiaty niezmiernie, wlasnie na razie szczesliwie rosna u mnie w doniczkach dwie podopieczne- dlaczego wiec nie miec ich na plotnie?
Zdjecia robilam na biezaco napredce, oczywiscie wieczorami, wiec ich jakosc nie jest doskonala, wybaczcie mi, blagam! Aktualnie kupilam sobie nowy aparat, gdyz moj padl po sycylijskich wedrowkach i ledwie zipie, do tego zginela mi ladowarka wraz z calym skradzionym plecakiem podczas napadu na moje auto, ktorego tam doswiadczylam. A ze nieoryginalna ladowarka to juz nie to samo, wiek aparatu tez nobliwy, wiec kupilam nowy.
Zobaczymy, jak go ogarne.
A na razie fotki ,za ktore przepraszam!
Pozdrowiooooonka! :-)



tutaj juz widac, ze to bedzie fuksja!

kolorystyka oczywiscie bardziej wiarygodna na pierwszej fotce ;-)


14 komentarzy:

  1. Ja też się zapisałam na sal makowy dworek - to grupa na facebook'u. I mam przed sobą dużo maków do wyszycia:) A Ty się nie skusisz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana BAsiu- chyba juz nie podołam ;-) za duzo zajec poza haftami, za duzo pracy i wyjazdow ;-) ale bede kibicowac Tobie, bo bardzo ładny wzorek! pozdrowionka gorace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada!
    Oby to była ostatnia taka przykra przygoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tak ,Edytko ;-) niedlugo wrzuce fuksjowe postepy

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mysle, ze dam rade, bo strasznie male krateczki sobie zapodalam na kanwie ;-)

      Usuń
  5. Już widzę, że będzie to prawdziwe cudo. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie cudna :) Też mam ją w planie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie! ;-) mysle, ze mnie spokojnie dogonisz przy moim wariackim trybie zycia ;-)

      Usuń
  7. Ja też sobie muszę sprawić nowy aparat albo rozkinić ten w nowym fonie :D bo do tej pory fotki były takie sobie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie teraz wyszly jaja, bo okazalo sie, ze zdjecia ma ustawione na kadrowanie w kwadracie ;-)

      Usuń