sobota, 2 maja 2020

Dupokot :)

Powrot Kochani MOi po wielu latach, momentami latach o ktorych wolalabym zapomniec, podczas ktorych tworzenie czegokolwiek bylo sposobem na przetrwanie coraz wiekszej ilosci szczytow do pokonania stawianych przede mna przez Los. Wybaczcie, nie mialam wtedy kompletnie sil i czasu, aby podzielic sie z Wami swoimi efektami terapii antystresowej, stad postanowilam sygnowac swoj powrot praca, ktora powstala juz po burzy, tej najwiekszej burzy zyciowej. Zakupiony swego czasu w Moskwie zestaw do haftu doczekal sie swojej zlotej godziny i od listopada wskoczyl na warsztat jako jeden z wielu przeplatanych miedzy soba projektow robotkowych. Ochrzczony przez mojego Przyjaciela Dupokotem szybko nabieral krzyzykow, az wreszcie osiagnal swoj rozkwit w pelni. Niestety- nie mam ostatnio zelazka w domu, aby Wam pokazac wersje wyprasowana, musze wreszcie poprosic mojego znajomego elektryka, aby mi naprawil do niego kabelek, gdyz innego nie uznaje ;)
Zatem do rzeczy- czyli przedstawiamy dupokota :) ;) ;)



5 komentarzy:

  1. Dobrze Cię widzieć po tylu latach. Kot super:) Chciałabym mieć takiego puszystego kiedyś. Haft śliczny:) Ile masz teraz futerek w domu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj BAsienko ;) tez sie bardzo ciesze, ze wreszcie wrocilam! Futerek obecnie 11, w tym 6 spadkowych po Mamie i mojej kolezance z pracy. Obiecuje osobny post z nimi ;) pozdrawiam goraco i pedze na Twojego bloga!

      Usuń
  2. Oo :) kto to wrócił, jak fajnie! I to z przytupem kocim, fantastycznie! Mam nadzieję, że wszystko już się układa po Twojej myśli! Pozdrawiam (tym razem z Abu Dhabi, dokąd przeprowadziliśmy się ponad roku temu z Dubaju)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejoooo ;) OOO, nowa lokalizacja, jak fajnie! ;) u mnie po wielkich zawirowaniach ( w 9 miesiecy choroba, a potem smierc Mamy, Babci i Dziadka ) zaczelo sie wreszcie powoli normowac- chyba ;) Wracam do zywych, podroze i robotki mnie uratowaly. TEraz pora na nadrabianie blogowych zaleglosci ;) Buziaki ogromne !!! :)

      Usuń
    2. kochana, przytulam! ciężki czas miałaś, oby teraz tylko z górki już było :*

      Usuń