wtorek, 11 listopada 2014

Okienne ATC

Hej!
Powstało, z opóźnieniem, ale powstało ;-)
Jak zawsze na wyzwanie mojej ulubionej ArtGrupyATC , tym razem w temacie okiennym. Wyzwanie nakazywało odnieśc się w pracy do motywu okna lub drzwi. Pomyślałam i zdziałałam, resztką Magica ( właśnie muszę jutro dopisac do listy zakupów ) , dla mojej wymiankowej pary czyli Dobrosławy .
Juz sie cieszę, bo wymienimy się osobiście na 4 DJWC!!!! ;-) Jupiii!!!! ;-)
Takie coś wręczę Dobruni :


Sky is the limit.

Ostatnio bardzo adekwatny w moim przypadku cytat ;-) ;-) ;-)
już tylko miesiąc pozostał do momentu, kiedy może znowu wzbiję się ponad chmury....

8 komentarzy:

  1. Kupiłam wczoraj dwa magiki :P
    Niestety, nie będzie mnie na DJWC :( We Wrocławiu będę za to w czwartek - u lekarza :(

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuu ;-( a tak się cieszyłam ,ze może tym razem Cię dorwe....

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne wykonanie, powstało prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie szalenie ;-) Dobruni tez sie podobało! ;-)

      Usuń
  4. Podziwiam Cię za pomysłowość:) Czyżbyś znowu pędziła do USA? Zazdroszczę:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BAsienko,juz wiesz, gdzie mnie wygnalo ;-) USA w planach podrozniczych juz niebawem, az sama sie boje, bo pomysl jest szalony !

      Usuń