wtorek, 20 października 2015

Powrót i na powitanie serwetka z gwiazdką ;-)

Witajcie Kochani Moi Czytelnicy po dluuuuugiej przerwie!
Spowodowana była niespodziewanymi zawirowaniami życiowymi wskutek nagłej choroby mojej Kochanej Mamy- zarzuciłam praktycznie na 3 miesiące wszelkie robótki, nie potrafiłam się do niczego zabrac ani nie czułam potrzeby tworzenia...dziwne, nie poznawałam siebie.
Tydzień temu powróciła.
Wena twórcza przez duże Tfu! ;-)
Zobaczymy, jak długo potrwa ,ale mam nadzieję, że już mnie nie opuści!
Na poczatek rzuciłam się na serwetkę dla mojej Przyjaciółki, która przylatuje do Polski za tydzień. W pracach dzielnie pomagał mi mój Ogoniasty Frugo, wskutek czego końcówka poszła mi nader szybko ;-)






efekt końcowy wygląda tak:



Myśle, że może byc i mam nadzieję, ze spodoba się Luizie ;-)

Teraz pora na kolejne wpisy i przelądanie Waszych blogów, a mam spooooooore zaległości ! ;-)

Pozdrowienia gorące z mzawkowej Wielkopolski!;-)

4 komentarze:

  1. Ładna serweta:) A frugo ma fajne skarpety:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :) I jaki fajny towarzysz :)
    Zdrówka dla mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, Aniu!!! ;-) mam nadzieje, ze wszystko będzie dobrze!!! ;-)

      Usuń