poniedziałek, 2 listopada 2015

Koci sampler - postępy ;-)

Hejooo ;-)

obiecałam ,ze będę wstawiam postępy w kocim samplerku- i niniejszym to czynię !
Jakos zwawo mi poszło hefcenie, aż nie podejrzewałam się o takie tempo, a jednak...
Zostalo mi tylko dokończenie kwadracików w ramce- czytajcie- wstawienie jasnoniebieskich elementow, taka bezmyslna dlubaninka ;-)
Wczoraj wykonczylam brakujące golabki i motylki oraz drugi domek dla ptaszków- zdjecie pochodzi jeszcze sprzed weekendu, a wczorajszy dobowy , nadzwyczaj spokojny dyżur dal mi możliwość nadrobienia dziela ;-)
Wybaczcie zgniecenie, ale nigdy nie prasuje kanwy zanim nie skoncze obrazka -to akurat efekt zlozenia wpol do noszenia jako podręcznej robotki w plecaku ;-)




10 komentarzy:

  1. Faktycznie masz tempo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakos mi tak się szybko haftuje ten motyw ;-) już mam pomysl, jak go wykorzystać ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. wzor mnie urzekl wtedy i nie umiałam się mu oprzec ;-)- mogę się podzielić ;-)

      Usuń
  3. Wszystko, co z kotami, jest piękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda??? zawsze sobie przyrzekam, ze będę się ograniczać w kocich motywach i kit z tego - wygrywają koty! ;-) pozdrowiooonka ! ;-)

      Usuń
  4. Podziwiam cierpliwosc.Ja tak nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie uspakaja, Dorotko ;-) - taki paradoks ,prawda ? ;-) wylaczam sie totalnie wtedy ze swiata...

      Usuń
  5. Prześliczny ten Twój sampler. Przyznam, że pierwszy raz widzę ten wzór. Uroczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! ;-) tez mi się ten wzor podobal i dlatego się wtedy na niego skusiłam. Już prawie skonczylam ;-)

      Usuń