niedziela, 9 lutego 2014

herbatka numer 1

Kochani Przyjaciele;) Kasia G uświadomiła mnie, ze tajna SAL-owa herbatke pokazac moge, tylko wzorku nie upubliczniac-dziękuję, Kasienko i bardzo  mi milo w takim razie pochwalic  sie wykonana w  zeszly weekend pierwsza z 12 herbatek!:)


kanwy nie prasuje, bo nie jest jakos specjalnie wygnieciona, a jeszcze mietoszona bedzie wiele razy:)

dziekuje za wszystkie zachwyty nad kotkiem- podgonilam sporo, pokaze niebawem!:))
pozdrowionka i spadam spac,bo po dobie dyzuru jestem....
papapa!:)

5 komentarzy:

  1. Mniam, aż sobie zaraz wodę na herbatkę nastawię! Śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))- tez mnie urzekla, jak ja haftowalam;)) buziaki!

      Usuń
  2. Już nie mogę doczekać się kochana kiedy dostanę Twój wspaniały ATC w naszej wymiance.
    Cieszę się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie- nawet nie wiesz,jak piszczalam ,gdy przeczytalam Twoj komentarz!!!:))) musze wymyslic cos niezwyczajnego!!!:)))

      Usuń