niedziela, 21 września 2014

NAdrabiamy kawkowe RR- ciąg dalszy

Kochani :-)
twardo nadrabiam kawki, postanowiłam uporac się z nimi do konca miesiąca...
do kolekcji doszły Cappucino i Frappe ( w miejsce sprutej jednak kawki , ktora pokazywalam w poprzednim poscie kawowym zastanawiając się, czy pruc ) ,wczoraj za to na dyżurze pracowicie hefciłam turecką kawę i mam już wszystkie krzyżyki,pozostały backstitche.
Jak Wam się widzą ???



dziękuję gorąco za wszystkie Wasze komentarze i miłe słowa ;-) ;-) ;-) to dla mnie niesamowita motywacja!!!

6 komentarzy:

  1. Pięknie wyhaftowane jak zwykle w Twoich pracach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, ze mi smaczek idzie ,jak biore ta kanwe do reki- natychmiast mi sie marzy taka dobra kawusia w kafejce z prawdziwego zdarzenia.... ;-)

    OdpowiedzUsuń