piątek, 15 sierpnia 2014

Galeria Bezdomna i moj skromny udział...

Kochani- równolegle z DLWC odbywał sie w naszym mieście wernisaż pierwszej Galerii BEzdomnej Była to wystawa fotografii, z założenia odbywająca się w opuszczonych, najczęściej poindustrialnych terenach. U nas odbyła się w Starym Browarze, dokładnie w jego elektrowni. KAżdy wystawca samodzielnie sporządza własną instalację, nie ma tu ograniczeń.
Myślałam ciężko, jak wyeksponowac moje cztery fotki ( gamoń- mogłam wystawić więcej, zupełnie nie wiem dlaczego tylko cztery zgłosiłam! ), myślałam , aż wymyśliłam!
Primo- zgłosiłam fotki radosne, barwne, gdyż podejrzewałam, ze większośc będzie raczej czarno biała i refleksyjna w wyrazie, a chciałam się trochę wyróżnić.
Secundo- pod nóż poszła podstawa lampy stojącej z IKEI pozbawiona abażura, za to dokleiłam jej styropianowe pudło z laboratorium po probówkach ;-)
Tertio- teraz juz pozostało tylko okleić pudło fotkami, akurat cztery!
Robiłam to wszystko w pędzie , wieczorem, dzień przed wyjazdem do Wrocławia, ale chyba się udało! ;-)







15 komentarzy:

  1. Brawa za pomysł!!! Świetne fotki zaprezentowałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo dziekuje! ;-) taka odjechana czasem bywam ;-) a wszystko przez pudlo, ktore dostalam ;-)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł - prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspozycja wygląda super, szkoda tylko, że zdjęć nie można dokładnie obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana- wstawie ze specjalna dedykacja dla Ciebie ;-) tylko bede na stacjonarnym kompie;-)

      Usuń
  4. Dla mnie bomba!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna ekspozycja zdjęć! Świetny pomysł i wykonanie!
    Ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje goraco, Kobietki ;-)!!!
    ciesze sie, ze sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę znależć nigdzie kontaktu do Ciebie, więc sposób w jaki można dodoać zdjęcie opisałam u siebie tuz pod Twoim komentarzem. Pozdrawiam ! Ela (pokaż plecy!)

    OdpowiedzUsuń