sobota, 16 stycznia 2016

Alterowanie czyli warsztaty z Aidą z 13arts ;-)

Hej, hej! ;-)
Nareszcie udało mi się wygospodarować odpowiednio czas na to, aby wziąć udział w warsztatach w niedawno powstałym studio rękodzieła w moim skromnym mieście. Do tego miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Aidę z pracowni 13arts dotyczących techniki alterowania przedmiotów czyli zabawy z mediami.
Zawsze chciałam zgłębić sztukę władania Gel Medium, także zanurzyłam się w babraniu tym półpłynnym , klejącym cudem, do tego mgiełki, różnorakie detale łącznie z recyclingiem - użyłam jako elementu tła do wiaderka papierowego ręcznika, który o mało co po użyciu nie wylądował w koszu!!! Na szczęście mnie w porę olśniło ;-)
Stworzyłam dwie rzeczy- wiaderko i serduszko, w którym muszę jeszcze wywiercić dziurkę na uchwyt/
Mieszanka mediów, posypek, papierowych kwiatów, totalny sponton i takie oto efekty :




wiaderko z każdej strony wygląda inaczej -oczywiście postąpiłam wbrew pierwotnemu modelowi, który zakladal jeden duzy zbiór dekoracji centralnie z jednej strony. Podobał mi się bardzo ten pierwowzór ,ale nie byłabym sobą, gdybym nie była przekorna i nie zrobiła ciutkę inaczej ;-)



 
 tutaj widać pod spodem papierowy ręcznik ,którego najpierw uzylam jako podkład pryskając elementy literkowe, a potem mnie wlasnie olsnilo, kiedy je usunęłam i pozostał bialy slad na owym ręczniku ;-)


serduszko tez przekorne, gdyż model wzorcowy zakładał dekorację asymetryczną i użycie elementu metalowego właśnie w tejże dekoracji- mnie zaś nagle naszło na symetrię,nie mam pojęcia dlaczego ;-)



 
 Kolory tez jakos do mnie niepodobne..... ;-)



NAjważniejsze ,ze Mamie się spodobało ;-) - gdyż to dla Niej przeznaczone. Ja za to muszę się zadowolić wiaderkiem ;-)= kwiatek o nazwie haworsja już na nie czeka ;-)
Pozdrowionka mediowe i pedze malować paznokcie na.........czarno ! ( innego wyjścia po dzisiejszym dniu nie widzę  ) ;-)

4 komentarze:

  1. rewelacyjne prace :) wcale nie widać, że dopiero się uczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! ;-) powolutku, pomalutku... ;-) może cos ze mnie będzie?

      Usuń