poniedziałek, 25 stycznia 2016

ATC " S jak styczeń" czyli kolejna wymianka w ART Grupie ATC ;-)

Heeeej! ;-)

powróciwszy w sobotę z pleneru w unikatowym, ale niestety niszczejącym w strasznym tempie pałacu korkowym w Mojej Woli z lekka zmarznięta ulepiłam naprędce kolejne ATC na wymiankę w ArtGrupie ATC na temat " S jak styczeń".

S kojarzy mi się z kilkoma motywami, miałam też kilka koncepcji na owego ateciaka, ale plany zweryfikowala mi Mama, która zrobiwszy porządek w moim pokoju roboczym ( nagli goście) pozbawiła mnie skutecznie paru mediów ,które miały być użyte do tych projektów, także ostatecznie pozostał motyw przewodni dolarówki ;-)

moneta dolarowa stanowi zatem temat główny mojej pracy ;-)
mam ogromną przyjemność wysłać ją do maj ;-)



W kolejnym wpisie powracam już do krzyżyków, bo właśnie wczoraj wyszła spod moich rąk praca dokonana w ramach pierwszego w życiu testowania zestawu hafciarskiego dla " Kokardki" .

Trzymajcie się dzielnie i do sklikania niebawem! ;-)
dziękuję Wam z całego serca za wszystkie komentarze pod moimi wpisami!!!!! -nawet nie wiecie, ile energii mi dodają!!! ;-)

10 komentarzy: